پایگاه خبری نمانامه: موزه جدید آکادمی علوم سینمایی و هنرهای تصویری که به علت کسر بودجه دچار خلل ها و توقف هایی در گشایش خود شده بود، با بودجه کمکی ای که هفته پیش از چند سازمان مثل نت فلیکس و بلومبرگ و همچنین چارلز روون و تام اشپیگل تهیه کنندگان هالیوودی دریافت کرد، عملیات کامل سازی خود را از سر گرفت. همین حالا نیز ۸۰ میلیون دلار از مبلغ مقرر برای راه اندازی این موزه تامین نشده اما مبالغ دریافتی هفته گذشته سبب شد سران «آکادمی» نسبت به فرجام کار خوشبین شوند. یک هفته پیشتر شرکت هایم و سابان نیز ۵۰ میلیون دلار به «آکادمی» که مجری و توزیع کننده جوایز اسکار هم هست، کمک کرده بود و با این تمهیدات گشایش موزه هر چند دچار وقفه ای یک سال و نیمه شده اما این کار در اواسط سال ۲۰۱۹ صورت خواهد گرفت. با اینکه آکادمی علوم سینمایی و هنرهای تصویری در زمینه های مختلف فعال است اما مهمترین و معروف ترین وجه کارش همان طور که قبلاً آمد، مدیریت بر جوایز اسکار و ارائه آن به بهترین های سال براساس آرای حدود ۱۰ هزار عضو این آکادمی است. وظیفه ای که شاید انجام آن به ظاهر فقط ماه پایانی سال و ۳ ماه نخست سال بعدی را در بربگیرد اما آثار تبلیغاتی آن کل سال را پوشش می دهد و همگان درباره آن حرف می زنند.
ارسال دیدگاه
در انتظار بررسی : 0