رها اعتمادی کیست و چه ارتباطی با گوگوش دارد؟

نمانامه: خبری مربوط به ازدواج «فائقه آتشین» با نام هنری گوگوش، هنرپیشه و خواننده ایرانی با «رها اعتمادی»، شاعر و مجری در صفحات مجازی بسیار خبرساز شده است. خبری که گوگوش در مصاحبه با هما سرشار به آن اعتراف کرد.

گوگوش پیش از این چهار بار به صورت رسمی ازدواج کرده است که همسران وی عبارتند از: محمود قربانی، بهروز وثقی، همایون مصداقی و مسعود کیمیایی. او تنها یک پسر به نام کامبیز دارد.

همچنان که خبر ازدواج گوگوش و رها اعتمادی در فضای مجازی دست به دست می چرخد و با واکنش بسیاری از کاربران در فضای مجازی همراه است، گوگوش و رها اعتمادی چندین بار به این شایعه ها واکنش نشان دادند و این خبر را تکذیب کردند تا اینکه گوگوش در مصاحبه با هما سرشار به طور غیر رسمی از رها اعتمادی گفت و از او تعریف و تمجید کرد. همچنین در بخشی از این گفت‌وگو گوگوش می‌گوید در طول زندگی‌اش دو اشتباه خیلی بزرگ انجام داده است، یکی ازدواج با محمود قربانی و دیگری همکاری با مهرداد آسمانی به مدت پنج سال.

روزنامه کیهان در خصوص این مصاحبه نوشت:

«فائقه آتشین که به قول هما سرشار، مشهورترین هنرمند سینما و موسیقی دوران شاه محسوب شده، به عنوان خاطرات خود، ناخواسته مجموعه‌ای از فساد و فحشاء و تباهی عرصه‌های به اصطلاح هنری دوران خود را شرح داد که چگونه از کودکی به میدان فساد کشیده شد و مورد سوءاستفاده قرار گرفت تا زمانی که خود از دیگران همین سوءاستفاده‌های نامشروع و مفســده‌آمیز را انجام داد.

این روزنامه در ادامه نوشت: کسی که به قول خودش در منجلاب کاباره‌ها و کافه‌ها رشــد کرد و در همان مراکز فساد، عنوان «شاه ماهی هنر ایران» را دریافت نمود! اعتیاد به مواد مخدر از تریاک تا کوکایین و آلوده کردن افراد دیگر، روابط نامشروع، اشاعه فحشــاء و ابتذال بر پرده سینما و بر صحنه‌های کنسرت در کاباره‌ها و مراکز فســاد و… از جمله اعترافات فائقه آتشین درباره کلیت هنر و هنرمندان شاهنشاهی بود. هنری که امروز از سوی رسانه‌های بیگانه تبلیغ شده و متأسفانه توسط گروهی از عناصر داخلی نیز مورد حمایت قرار می‌گیرد.

سال‌هاســت که عده‌ای در داخل کشور سعی دارند با تطهیر سینما و موسیقی قبــل از انقلاب و عناصر اصلی‌اش، پای آن‌ها را به میادین هنر دوران انقلاب باز کنند. آن‌ها با ادعای این که هنر و ســینمای امروز، دنباله همان دوران ستم‌شــاهی است، با کپی‌برداری از نمونه‌ها و الگوهای پوسیده طاغوتی، از یک سو بی‌سوادی و از دیگر سو، خودباختگی و وادادگی و نوکرمآبی خود را به نمایش گذاشته و می‌گذارند.

نمونه‌اش بازمانده‌ای از همان دوران اســت که سال‌ها مورد حمایت و پشتیبانی جناح‌هــای مختلف قرار گرفته و علی‌رغم هشــدار و انذار دلســوزان و علاقه‌مندان انقــلاب و علی‌رغم اظهارات صریح مبنی بر مخالفت با ارزش‌های مردمی و انقلابی، اما همچنان برایش فرش قرمز گسترانده و در جشنواره‌های مختلف روی سر جایش داده و جایزه به پایش ریخته‌اند! حالا بار دیگر و این بار پته‌اش از زبان همین مظهر فســاد شاهنشاهی و البته یار و غار و همسر سابقش بر آب افتاده که چگونه راه او را برای ادامه مفسده‌هایش باز کرد، چگونه برایش تدارک کنسرت و فیلم دید و چگونه حتی پول‌هایش را بالا کشید!»

ازدواج گوگوش و رها اعتمادی

به تازگی خبری در فضای مجازی دست به دست می‌شود که در آن به ازدواج گوگوش، خواننده قدیمی موسیقی پاپ و رها اعتمادی، ترانه سرا و مجری سابق شبکه من و تو اشاره دارد.

فائقه آتشین با نام هنری گوگوش، خواننده و هنرپیشه ایرانی است. در سال‌های دهه هفتاد میلادی و پیش از انقلاب او را «شاه‌ماهی موسیقی ایران» می‌نامیدند. این لقب بعد از بازگشت او به آمریکا دوباره بر سر زبان‌ها افتاد و در تبلیغات رادیو تلویزیونی تور بازگشت از این نام بسیار استفاده شد. وی متولد سال ۱۳۲۹ است. او که پیش از انقلاب در حوزه خوانندگی و بازیگری فعالیت می‌کرد، پس از انقلاب تا سال ۱۳۷۹ در ایران ماند و در این مدت هیچ فعالیتی انجام نداد.

رها اعتمادی متولد سال ۱۳۶۳ در تهران است. خانواده او هنگامی که وی شش ماهه بود به کشور سوئد مهاجرت کردند و او تا ۱۹ سالگی ساکن آنجا بود. رها اعتمادی برای تحصیلات دانشگاهی به آمریکا رفت و چهار سال در آنجا اقامت کرد. سپس به لندن مهاجرت کرد. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته جامعه شناسی با گراش رسانه و روانشناسی دانشگاه UCL آمریکا است. شهرت اخیر او بیشتر به خاطر ارتباط نزدیکی است که با گوگوش دارد.

افشاگری محمود قربانی از رابطه گوگوش و رها اعتمادی یکی از آن دسته از خبرهایی است که به شدت بر سر زبان‌ها در دنیای مجاز افتاده است. محمود قربانی درباره رها اعتمادی در یک ویدئو گفته است که وی پرونده اخلاقی دارد و تمام اموال گوگوش را تصاحب شده است.