مصاف ۳۵۰ ورزشکار خاص از ۳۰ استان در بوشهر:

حضور فاطمه هاشمی در رقابت‌های قهرمانی بیماران تالاسمی کشور

نمانامه: فاطمه هاشمی رئیس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا با حضور در بوشهر، به تماشای مسابقات یازدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی بیماران تالاسمی کشور نشست.
به گزارش روابط عمومی بنیاد امور بیماری های خاص به نقل از sptfiran.ir، فاطمه هاشمی ابتدا با حضور در محل برگزاری رقابت‌های تیراندازی از نزدیک شاهد تلاش قهرمانان تالاسمی در این رشته بود و بعد از دیدار صمیمانه با ورزشکاران، در نشست با نواب رئیس هیات‌های استانی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، شرکت کرد.
رئیس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا در ابتدای این نشست ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری مسابقات یازدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور تالاسمی، تاکید کرد: باید در همه بخش‌ها به ورزش بیماران خاص توجه ویژه داشته باشید و روند فعالیت‌ها به گونه‌ای باشد که حضور آنها در فعالیت‌های ورزشی، چشمگیر باشد.
وی با تاکید بر ضرورت افزایش جشنواره‌های فرهنگی ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا در تمام استان‌های کشور، گفت: با تلاش بیشتر می توانیم شاهد حضور پرشورتر بیماران خاص در رشته‌های مختلف ورزشی باشیم.
فاطمه هاشمی در خاتمه سخنان خود، نواب رئیس هیات‌های استانی را به کوشش بیشتر فراخواند و تاکید کرد: برگزاری هر چه بیشتر جشنواره‌های فرهنگی ورزشی برای بیماران خاص را با هدف افزایش امید به آینده و ترویج ورزش همگانی در دستور کار خود قرار دهید.
گفتنی است یازدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور بیماران تالاسمی که از ۲۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ به میزبانی بوشهر آغاز شده و تا ۲۸ همین ماه ادامه دارد، ۳۵۰ ورزشکار از ۳۰ استان کشور در دو بخش دختران و پسران در ۶ رشته ورزشی تنیس روی میز، بدمینتون، دارت، پتانک، شطرنج و تیراندازی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد عالیشهر در دو رده سنی ۱۸ تا ۳۵ سال و بالای ۳۶ سال به مصاف هم می روند.