فرزاد اژدری «آریو هوش مصنوعی» را می سازد!

کارگردان فیلم های سینمایی «سلام بر فرشتگان»، «عملیات مهد کودک» و «وروجک ها» از فعالیت های جدید خود خبر داد.

فرزاد اژدری کارگردان سینما درباره فعالیت های حال حاضر خود اظهار داشت: قصد دارم در آینده ای نزدیک فیلم سینمایی «آریو هوش مصنوعی» را مقابل دوربین ببرم. این فیلم در مقطعی با مشارکت فارابی توسط من و یک گروه نویسنده وارد فاز نگارش هم شد ولی نتیجه نهایی فیلمنامه آن مورد مطلوب ما و مسوولان فارابی نبود، به همین علت تصمیم بر این شد تا بازنویسی مجدد تولیدش مقداری به تأخیر بیافتد. فیلم در ژانر نوجوان و علمی تخیلی قرار دارد و داستانش درباره پسر نوجوانی است که با درست کردن یک هوش مصنوعی با ماجراهای مختلفی مواجه می شود.

این کارگردان درباره علاقه خود نسبت به ساخت آثار مختص نوجوانان گفت: متأسفانه چه در تلویزیون و چه در سینما ما تولیدات زیادی برای نوجوانان نداریم. به جرأت می توانم بگویم در سال های اخیر فیلمی که بتواند قشر نوجوان را جذب کند بسیار کم بوده و امیدوارم در تولید آثار به این گروه سنی نیز بهای بیشتری داده شود.

اژدری در پایان با اشاره به اتمام نگارش فیلمنامه ای سینمایی با عنوان «ورای سایه ها نجوای شبانه» گفت: بازنویسی نهایی «ورای سایه ها نجوای شبانه» پس از دو سال به تازگی به پایان رسیده و البته هنوز صحبت درباره تولید آن مقداری زود است. این فیلمنامه مضمونی ترسناک و تریلر دارد و داستان آن از یک شب تا صبح و در یک تک لوکیشن اتفاق می افتد. این فیلمنامه با توجه به تک لوکیشن بودن آن جزو آثار ارزان و کم هزینه محسوب می شود و امیدوارم روزی شرایط تولیدش مهیا شود.