کارگاه بیزینس کوچینگ در استان ایلام برگزار شد

نمانامه: کارگاه آموزشی طراح ارشد کسب و کار خودباش با همکاری معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان و موسسه مردم نهاد جوانان تصویرگران هنر ایلام با حضور لیلی بحیرائی مدرس دانشگاه و مدیرعامل مرکز بیزینس کوچینگ رابین، در محل سالن جلسات خانه جوانان اداره کل ورزش و جوانان با حضور دبیران سازمانهای مردم نهاد و جوانان علاقمند این حوزه برگزار شد.

لیلی بحیرائی در مورد این کارگاه گفت: در این کارگاه آموزشی نقش مربیگری در کسب و کارها تبیین شد تا به کسب و کارها کمک کنیم که با کمک فرآیند مربیگری و هدایت کسب و کار خود را رشد و ارتقاء دهند و از وضعیت فعلی به وضعیت مطلوب تری برسند.

وی در ادامه افزود: برای رسیدن به این وضعیت نیازمند تغییراتی در ذهن، مهارتها و فعالیتهای آنها هستیم که تمامی این در فرآیند مربیگری شفاف خواهند شد و برای این کار نیز یک سری اقدامات انجام شود.

مجری برگزاری این کارگاه، سازمان مردم نهاد جوانان تصویرگران هنر ایلام به دبیری کسرا قنبری و مدرس این دوره، لیلی بَحیرایی، مربی‌ کسب‌وکار و استاد دانشگاه بود.

قنبری عنوان کرد: هدف ما از برگزاری این کارگاه، آشنایی جوانان، صاحبان کسب‌وکار و دبیران سازمان‌های مردم‌ نهاد با دانش غریبِ کوچینگ(مربی‌گری) در کسب‌وکار است.

زینب محمدی یکی از شرکت‌کنندگان این کارگاه گفت: از بانیان برنامه بخاطر برگزاری این کارگاه جذاب تشکر می کنم. احاطه‌ اساتید بر موضوعات، گفت‌وشنودها، بررسی چالش‌های موجود در کسب‌وکارها و ارائه‌ راهکارها و رهنمودها، بسیار لذت‌بخش و آموزنده بود.