اکران خصوصی تله فیلم «بگذار عاشقی کنم»

گزارش: رسول درنگ

نمانامه: اکران خصوصی تله فیلم بگذار عاشقی کنم به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی شهناز گوهری نژاد، در پردیس سینمایی سیمرغ مشهد با حضور جمعی از هنردوستان برگزار شد.

قبل از شروع مراسم مجری برنامه محمد رضا صدقیانی به معرفی عوامل فیلم پرداختند و بعد از آن، کارگردان فیلم در مورد روند ساخت و سختی ها و تجربیاتی که درتولید این فیلم بدست آورده بود مطالبی را عنوان کرد. این کارگردان در سالهای اخیر با ساخت چند فیلم کوتاه و سپس اولین فیلم نیمه بلند خود توانسته بستری را جهت پیشرفت کاری خود، در زمینه فیلمسازی فراهم کند. وی از همان سن نوجوانی با کارگردان های معروف تئاتر در زمینه بازیگری شروع به فعالیت کرده و بعد از چند سال کار های متفاوت به دلیل شرایط کاری اش کمی از کار هنری فاصله گرفته بود .  وی دارای فوق لیسانس زبان انگلیسی و همجنین فارق التحصیل رشته کارگردانی سینما است. بعد از چندین سال تدریس در رشته زبان انگلیسی باز به هنر رو آورده و فعالیت های هنری خود را در زمینه فیلمسازی آغاز کرده است.

فیلم بگذار عاشقی کنم ساخته شهناز گوهری نژاد یک فیلم نیمه بلند است که طی ۱۳ روز در تابستان ۱۴۰۰ فیلمبرداری آن به اتمام رسید و از مرحله ی تدوین نیز گذشت.

خلاصه داستان:

داستان این فیلم در مورد دو زوج جوان به نامهای فرید و سحر است که به دلیل شغل هنری سحر اختلافاتی میان این دو زوج به وجود می آید. در ابتدای داستان سحر به بازیگری در یک فیلم توسط دوست دوران دانشجویی اش ساغر دعوت به همکاری می شود و بعد با اسرار ساغر برای حضور او در فیلمش، سحر نیز بدون هماهنگی با فرید دعوت دوستش را می پذیرد و شبانه منزل را ترک می کند…

محل فیلمبرداری در یک ویلا در گیلان است که در آنجا یک خانواده ساده زیست زندگی می کنند و مسئول کار خدماتی در یکی از آن ویلاها هستند از قضا دختر این خانواده بازیگر مقابل سحر است و تاثیراتی که این  دختر و خانواده ی او در زندگی سحر میگذارند در فیلم به نمایش گذاشته شده است.