تتلو یکی از مصداق‌های وارونگی فرهنگی کشورمان بود!

پایگاه خبری نمانامه: امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو، خواننده زیرزمینی و‌ پرحاشیه موسیقی پاپ، یکی از مصداق‌های وارونگی فرهنگی_هویتی‌ است.
این خواننده برخلاف آنچه طرفدارانش تصور می‌کنند، دارای میزان پایینی از شناخت و بینش اجتماعی بود و‌ همین بضاعت اندکش باعث اشتباهاتی شد تا او در زمان‌هایی نامناسب در مکان‌هایی نامناسب باشد.
خیلی از طرفدارانش از تتلو چیزی را می‌خواستند که خارج از توانایی‌های فکری و فرهنگی‌ او بود، همین تفاوت‌ و اختلال در مطالبات طرفدارنش با میزان توانایی فکری و جایگاه فردی  تتلو، از این خواننده زیرزمینی، موجودی ساخت که تصورات اشتباهش مدام مسیرهای اشتباهی را در برابرش قرار می‌داد.
خیلی‌ها نباید تتلو را زیاد جدی می‌گرفتند، چه آن زمان که از طرفدارانش می‌خواست «بق‌بقو» کنند و چه آن زمان که روی ناو جنگی، در مورد اهمیت انرژی هسته‌ای آهنگ می‌خو‌اند!
تتلو هم شاید باید مانند دیگر خواننده‌هایی که نتوانستند مجوز کنسرت و انتشار آلبوم‌هایشان را از مراجع رسمی بگیرند، به همان اندازه خویشتندار و شکیبا می‌ماند تا سرانجام برای مسئولان چاره‌ای جز صدور مجوز باقی نمی‌گذاشت!
یکی دیگر از اشتباهات محاسبه او‌ را می‌توان در توهم میزان استقبال از برگزاری کنسرت در ترکیه دید که در نهایت میزان اندک استقبال از این کنسرت و به فروش نرفتن بلیت‌ها و… تلقی‌های نادرست تتلو از جامعه و مردم را بار دیگر نشان داد.
تتلو حتی مهاجرتش هم پرحاشیه و خطرآفرین شد. چه وقتی در گفت‌گو با یک شبکه تلویزیونی فارسی زبان‌ خارج از کشور، دایره محدود سواد و اندیشه‌اش معلوم شد و چه زمانی که در یک از هم گسیختگی رفتاری، به زنان مملکتش توهین کرد. دلایل این رویه رفتاری‌اش چیست؟
‌ شاید می‌خواهد با پیش گرفتن چنین رویه‌هایی، زمان بیشتری برای به تعویق انداختن دوران پایان یافتگی‌اش بخرد!
تتلو در این‌ تصور اشتباه خود همچنان ثابت‌قدم است که با حاشیه‌سازی می‌تواند از فرو رفتن به عمق ناشناسی و قرار گرفتن‌ در وادی فراموشی ممانعت کرده و در سطح شهرت -و نه محبوبیت- باقی بماند.
همین‌هاست که نشان می‌دهد این روال رفتاری امیرحسین مقصودلو همچنان ادامه خواهد داشت و باید باز هم در انتظار رفتارها و گفتارهای نامناسب‌تری از جانب او بود تا این حواشی شاید بتوانند چند صباحی تتلو را در سطح شهرت باقی نگهدارند.