گزارش‌هایی از آزار کارمندان «شوی امشب با جیمی فالن»:

جیمی فالن چهره کنسل شده تازه هالیوود!

نمانامه: جیمی فالن مجری برنامه «شوی امشب با جیمی فالن» برای همه به عنوان یک مجری خندان و خوش اخلاق شناخته می‌شود. در ماه اخیر هم بعد از اعتصاب نویسندگان، شوی فالن فعلا پخشش متوقف شده و عوامل تا پایان اعتصاب نویسندگان به خانه فرستاده شدند.

اما حالا رولینگ استونز در گزارشی گفته که ۱۴ کارمند سابق این برنامه مدعی شده‌اند که فضای این برنامه بسیار مسموم (Toxic) و نامناسب است و فشار بالا در پشت صحنه با رفتارهای عجیب این مجری بدتر هم شده است. نشانه‌هایی از این فضای پرتلاطم در بیرون هم قابل دیدن است چون تا به حال این برنامه از زمان آغازش در سال ۲۰۱۳ تا به حال، ۹ سرپرست نویسندگان(یا گرداننده) عوض کرده و این عوامل گفته‌اند که فالن و سایر روئسا دائما دست به تهدید عوامل می‌زدند.

هفت نفر از این افراد مدعی شده‌اند که اوضاع به قدری بد شده که از اتاقهای گریم مهمانان به عنوان «اتاق گریه» استفاده می‌شده تا عوامل به آن پناه ببرند و بسیاری برای سلامت روان خود یا از برنامه استعفا دادند، یا به دلیل اعتراض اخراج شده‌اند. پیشتر الن دیجنرس هم دچار همین مشکلات در پشت صحنه برنامه‌اش شد و متهم به داشتن فضای مسموم و برخورد بد با کارمندانش متهم شد که در نهایت منجر به این شد که الن دیجنرس برنامه خود را در می ۲۰۲۲ پس از ۱۹ فصل تمام کند.

«شوی شبانه» برنامه‌ای است که از ۱۹۵۴ تا کنون از شبکه NBC پخش می‌شود و پیش از فالن بزرگانی مثل جانی کارلسون و جی لنو اجرای آن را برعهده داشتند و به نوعی نماد شبکه NBC هست و نمی‌توان آن را به راحتی کنسل کرد. حال باید دید واکنش مدیران این شبکه به این اخبار چیست و آیا فالن هم به سرنوشت الن دیجنرس دچار می‌شود؟