راهیابی «آن روبرو» به جشنواره فیلم کاف فیلم ایتالیا

نمانامه: فیلم کوتاه «آن روبرو» به نویسندگی و کارگردانی سمیرا کریمی و تهیه‌کنندگی فاطمه سلطان‌زاده و علی کریمی در اولین حضور بین‌المللی خود به جشنواره فیلم کوتاه کاف فیلم ایتالیا راه یافت.
جشنواره فیلم کوتاه کاف فیلم ایتالیا Kaaffilm یک رویداد مستقل برای فیلم‌سازان حرفه‌ای و نوظهور است. این جشنواره در کنار بخش‌های رقابتی، برنامه‌های جنبی مانند پنل‌های بحث و گفتگو، کارگاه‌های آموزشی و فرصت‌های ارتباط با متخصصان بین‌المللی صنعت سینما فراهم کرده است و به حرفه‌ای‌ها و آماتورها این فرصت را می‌دهد تا آثار خود را تبلیغ کنند، نمایش دهند و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند.

دومین دوره کاف فیلم از تاریخ ۲۴ تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۳ (۲ تا ۸ مهر ۱۴۰۲) در شهر میلان ایتالیا برگزار خواهد شد. «آن روبرو» اولین تجربه فیلم‌سازی سمیرا کریمی است. این فیلم کوتاه راوی داستان دختری به نام مهتاب است که در پی انتقام به مسافرخانه‌ای می‌رود. در این انتقام، پای افراد دیگری نیز به میان کشیده می‌شود.
مرتضی خانجانی، عرشیا زینلی، مهتاب شهریاری، هستی اسماعیلی و علی کریمی در این فیلم کوتاه به ایفای نقش پرداخته‌اند و مجموعه دریچه سینما، مسئولیت پخش بین‌المللی فیلم را به عهده دارد.

عوامل «آن روبرو» عبارتند از:
نویسنده و کارگردان: سمیرا کریمی، تهیه‌کنندگان: فاطمه سلطان‌زاده، علی کریمی، مجری طرح: محمدحسن یاسایی‌، مدیر فیلم‌برداری: حامد بقاییان، مدیر تولید: محمدحسن یاسایی، مدیر صدابرداری: سامان فراهانی، تدوین: پویان شعله‌ور، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: عاطفه آزموده، طراح لباس: منیژه عزیزی، طراح صحنه: مهران مکاری، امین سنجر بیگی، مدیر صداگذاری: امیرحسین صادقی، موسیقی: حامد سلطانی، طراح گریم: سعید سدابی، منشی صحنه: سمیرا حضرتی، عکاس: آرزو منصوری، سمیرا امراللهی، گرافیست و طراح پوستر: پژمان ابوالقاسمی و مشاور رسانه‌ای: علی کشاورز.