صدای معین در برنامه صداتو غوغا کرد!

نمانامه: خواننده ای که در «برنامه صداتو» با صدای معین حضار را غافلگیر کرد، علی عیوضخانی است. او آواز سنتی و پاپ تدریس می کند و در گروههای مختلفی همچون رستاک همکاری داشته است.

گروه موسیقی رستاک از تابستان سال ۱۳۷۶ به سرپرستی سیامک سپهری فعالیت خود را آغاز کرد. رستاک در تجربیات خود نگاهی کاربردی به عناصر شنیداری فرهنگ‌های فولکلور ایران داشته که حاصل آن دو دهه فعالیت در زمینه‌های گوناگونی همچون پژوهش و تحقیقات میدانی، آموزش، ساخت موسیقی برای فیلم و تئاتر، طراحی و ساخت آلبوم‌های موسیقی و اجرای کنسرت بوده‌است.

گروه رستاک تاکنون کنسرت‌های متعّددی درکشورهای ایران، انگلستان، اتریش، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، هلند، سوئد، آمریکا، کانادا، استرالیا، هندوستان، ژاپن، مالزی، شیلی، لهستان، ترکیه، بلژیک، گرجستان، قزاقستان، عمان، عراق، بلاروس، بنگلادش و امارات متحده عربی داشته‌است. رستاک امیدوار است تا در دنیای رنگارنگ و متنوع موسیقی معاصر، نقش کوچکی در بازآفرینی ملودی‌های نواحی ایران ایفا کرده و در شناساندن ریشه‌های عمیق و غنای فرهنگی آن مؤثر واقع شود. حضور متفاوت گروه رستاک در برنامه نوروزی سال ۱۴۰۲ در شبکه ایران اینترنشنال در حالی که شعار زن، زندگی، آزادی روی لباس گروه نقش بسته بود و همچنین حضور خانم‌های گروه بدون حجاب واکنش‌های زیادی به دنبال داشت.