سریال بهروز افخمی پس از دو سال و نیم برگشت:

سریال «رعد و برق» روی آنتن شبکه یک می رود

نمانامه: به گزارش روابط عمومی پروژه، پخش سریال «رعد و برق» به نویسندگی و کارگردانی بهروز افخمی و تهیه کنندگی داود هاشمی از امشب ساعت ۲۲:۱۵ در شبکه یک سیما آغاز می شود. این سریال در ماه رمضان سال ۱۴۰۰ و نیمه بهار، تنها در یک قسمت روی آنتن شبکه پنج سیما رفت و به دلیل مشکلات فنی، پخش آن ناتمام ماند.
شهرام قائدی، محمد فیلی، مهران رجبی، مختار سائقی، شهین تسلیمی، سام کبودوند، مهدی زمین‌پرداز، ابراهیم امیرخانی، مزدک رستمی، ویدا موسوی، سپیده موسوی و … در این سریال بازی داشته اند.
بهروز افخمی پس از هفت سال دوری از تلویزیون، اواخر سال ۹۸ ساخت سریال «رعد و برق» را درباره حادثه وقوع سیل ۱۳۹۸ در مناطق سیل‌زده شمال کشور آغاز کرد. سیلی ویرانگر و مهیب که از اسفند ۱۳۹۷ بر اثر بارندگی‌های شدید در استان‌های شمالی ایران، از جمله گلستان، مازندران، خراسان شمالی و جنوب و جنوب غرب کشور متأسفانه خرابی های بسیاری به بار آورد و جان تعدادی از هموطنانمان را گرفت و شماری را نیز بی خانمان کرد.
اغلب بخشهای این سریال در بحبوحه شیوع کرونا در لوکیشنهای واقعی در شمال و جنوب و جنوب غرب کشور تصویربرداری شد. به گفته کارگردان، «رعد و برق» یک سریال حادثه‌ای است با مایه‌های کمیک.

تکرار سریال «رعد و برق» روز بعد در ساعت های سه بامداد و ۱۵:۱۵ خواهد بود و در ۲۷ قسمت روی آنتن خواهد رفت.

سایر عوامل اصلی این سریال عبارتند از:

کارگردان دوم: امیر شیرمحمدی، مدیر تصویربرداری: حسنعلی اسدی، مدیر صدابرداری: مرتضی اصلان‌زاده، دستیار اول کارگردان و مدیر برنامه ریزی: سید محمود جعفری، دستیار تهیه و مشاور فنی: رایان جعفری، مدیر تولید: علیرضا هاشمیان، تدوین: بهروز افخمی، رضا سورانی، مدیر صحنه: حسین قزل‌باش، منشی صحنه: داوود عصمتی، دستیاران تصویربردار: حسین اسدی، تصویربردار دوم:پوریا هنرمند، مدیر چهره پردازی: زهره سیه‌پوش، جلوه‌های ویژه بصری: محمدرضا موسوی، محمدحسین شکوری، مدیر تدارکات: احمد امیرانی، دستیاران تهیه: الهام رضایی، رایان جعفری، میثم هاشمی، روابط عمومی: الهام رضایی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: پوریا منجزی و مشاور رسانه ای: هادی اعتمادی مجد.