«عکاسی زیر آب» نوشته قاسم رستی خواه منتشر شد

نمانامه: کتاب «عکاسی زیر آب» نوشته قاسم رستی خواه و با ویراستاری برومند شکری با ۱۷۴ صفحه در قطع رقعی از سوی انتشارات مدید منتشر و روانه بازار نشر گردید. کتاب شامل دو بخش عکاسی و غواصی و حاصل تجربه چهل ساله نگارنده است.

قاسم رستی خواه این کتاب را مناسب مشتاقان دنیای زیرآب و همه عکاسان و غواصانی که به هنر عکاسی زیر آب علاقه دارند، عنوان کرده است.

در پشت جلد کتاب آمده است: 

دلایل بی‌شماری وجود دارد که چرا اقیانوس‌ها برای سلامت سیاره زمین حیاتی هستند، به ویژه به دلیل غنی بودن گونه‌های گیاهی که بیش از نیمی از اکسیژن جهان را تولید می‌کند. با این وجود به دلیل دخالت­های انسانی، سلامت آنها به سرعت رو به وخامت است. وجود این اکوسیستم (همانطور که ما می شناسیم) در معرض تهدید جدی قرار دارد.

مدتهاست که عکاسی توانایی تأثیرگذاری برای تغییر و بهتر شدن را دارد…  یکی از زیباترین نتایج عکاسی زیر‌ آب، لحظات شیرین غواصی است. لحظاتی که نور از آب عبور می کند. آنجا تجلی خورشید زیباتر از هر جای دیگری رخ می نمایاند.

قاسم رستی‌خواه متولد یکم اردیبهشت ۱۳۳۴، تحصیل‌کرده مدرسه عالی تلویزیون و سینما، فیلمبردار حرفه‌ای صدا و سیما و مدرس عکاسی و فیلمبرداری در دانشگاه فرهنگ و هنر و صدا و سیما است.