نوید محمدزاده و فرشته حسینی بازیگران «جنگل آسفالت» شدند

 

نمانامه: سریال جنگل آسفالت، سریالی درام با بازی نوید محمدزاده، امیر جعفری، مریلا زارعی، فرشته حسینی، علیرضا جعفری، ریما رامین‌فر، نازنین فراهانی، مجید آقاکریمی، دیبا زاهدی، آزاده صمدی و مسعود کرامتی به نویسندگی پژمان تیمورتاش و مهدی اسدزاده و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه و کارگردانی پژمان تیمورتاش محصول سال ۱۴۰۳ کشور ایران است.

نوید محمدزاده سریال «جنگل آسفالت» به کارگردانی پژمان تیمورتاش را در راه پخش از شبکه نمایش خانگی دارد که پس از «غورباغه» و «آکتور»، ‌سومین حضور او در سریالی در شبکه نمایش خانگی است که حتما مخاطبان زیادی را جلب خواهد کرد. فیلمنامه این سریال را پژمان تیمورتاش به همراه مهدی اسدی نوشته‌ و اسماعیل عفیفه نیز تهیه‌کننده آن است.
به غیر از نوید محمدزاده، ‌فرشته حسینی هم در این سریال بازی می‌کند که در واقع دومین همکاری مشترک این زوج پس از سریال «غورباقه» هومن سیدی است. امیر جعفری، ریما رامین‌فر، مریلا زارعی و آزاده صمدی هم دیگر بازیگران «جنگل آسفالت» هستند.
این درام اجتماعی درباره هنگامه (دختری ۲۵ ساله) است که با بحرانی بزرگ روبه‌رو می‌شود. برادر کوچک‌تر او، دانیال، به دنبال نزاعی در گذشته در آستانه قصاص قرار دارد و هنگامه تمام تلاشش را می‌کند تا بتواند مبلغ مورد نظر اولیا دم را فراهم کند و برادرش را نجات دهد.

پژمان تیمورتاش، نویسنده، بازیگر و فیلمساز پیش از این فیلم سینمایی «مفت‌آباد» را به عنوان نخستین تجربه سینمایی ساخته و نگارش رمان «قبل از مردن چشم‌هایت را ببند»، بازی در فیلم سینمایی «گلدن تایم» و نویسندگی فیلم «شهربانو» بخشی از کارهای اوست.

سریال «جنگل آسفالت» که نامش یادآور فیلم نوآر «جنگل آسفالت» به کارگردانی جان هیوستون در دهه ۵۰ میلادی است، روز جمعه سوم فروردین منتشر خواهد شد.