منصوره معصومى اصل کیست؟

نمانامه: منصوره معصومی اصل که از انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ تاکنون جنجال های زیادی به پا کرد و با مواضع و اظهارات شاذ و عجیب تلاش زیادی برای جلب توجه در فضای رسانه ای کشور کرده است، اخیرا با حضور در برنامه ای در صدا و سیما اظهارات جنجال برانگیزی را مطرح کرد که با واکنش گسترده ای از سوی کاربران فضای مجازی از سوی همه طیف های سیاسی و اجتماعی مواجه شد.

وی در یکى از شبکه هاى تلویزیونى از حضور محمدعلى ابطحى و آذرى جهرمى انتقاد کرد و گفت مملکت مال حزب اللهى هاست و چرا این افراد به صداوسیما دعوت شدند. وی منتقد دولت روحانى بود و قبل تر چهره نزدیک به پایدارى و در حال حاضر عضو شوراى مرکزى شریان جدیدترین گروه سیاسی است که اخیرا همایش حدود بیست سى نفره شان براى مردم غزه جنجالى شده بود. پیشتر نیز دختر ۸ ساله معصومی اصل در کلیپی فائزه هاشمى را به مناظره دعوت کرده بود.

سایر سوابق؛

منصوره معصومی اصل که حامیانش او را «استاد» می نامند «‌مدیر دارالقران اوقاف کرج، مشاور سابق فرماندار کرج و مسئول کمیته امور بانوان، مدیریت موسسه قرآنی بیت‌النور، مدیر دبستان اسلامی حسینیه۲، عضو سابق شورای فرهنگی دانشگاه آزاد کرج، عضو اسبق ستاد ساماندهی امور جوانان کرج، مشاور امور خانواده و تربیت فرزند، رئیس کمیسیون امور بانوان و خانواده کرج در سال‌های ۹۰ تا ۹۳، مسئول کمیته بصیرت افزایی بانوان در انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای ۹۲ و مسئول اسبق کارگروه حجاب و عفاف شهرستان کرج» مى باشد.

شوراى مرکزى شریان

به گزارش خبرگزاری فارس در نخستین مجمع عمومی شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی که با حضور مهرداد بذرپاش، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، سید محمود نبویان، نمایندگان ادوار و دیگر شخصیت‌های سیاسی و با مشارکت بیش از ۵۰۰ نفر از چهره‌های مختلف برگزار شد، ۳۱ عضو شورای مرکزی شریان منتخب مجمع انتخاب شدند. اسامی شورای مرکزی شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی (شریان) به ترتیب الفبا عبارتند از:

ریحانه اخلاقی
صالح اسکندری
محمدحسین آزادبخت
شهرام اشراق
مجتبی اکبری
سمانه پورحاتم
اسدالله تقی زاده
ابوالقاسم جراره
فاطمه سادات حمیدیان
محمدحسین رحمانی خلیلی
حجت الاسلام حمید رسایی
ذبیح الله زارع
محمدصالح زندی
افشین سفاهن
احمدرضا شاه‌علی
بنیامین شکوه‌فر
نوید صالح‌وند
حجت الاسلام محمدحسین طاهری آکردی
مجتبی عزیزی
زینب غدیری
روح‌الله محمدحسین‌زاده
زهرا محمودی
سید مرتضی محمودی
حسین مذنب
منصوره معصومی‌اصل
سید اکبر موسوی مقدم
حجت‌الاسلام غلامعباس موسوی مقدم
محمدرضا میرشمسی
میثم نادی
سید مهدی هاشمی

۹عضو علی البدل به ترتیب آرا:

علی علیلو،سجاد کمری،حجت الاسلام علی اصغر ولایتی، بابک قیاسیان، مهران خیری، سجادقنبری، ناصرترابی، محمدحسین پرکره، علیرضا مقصودی