آنتونی هاپکینز علیه مدارس بازیگری: پولتان را در این مدارس دور نریزید!

 

پایگاه خبری نمانامه: آنتونی هاپکینز با فیلم «پدر» جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را گرفت حالا در جایزه مرد سال مجله جی کیو هم برنده جایزه «اسطوره» شد.
به همین مناسبت جی کیو گفتگویی مفصل با هاپکینز انجام داده و در آن درباره بخش‌های مختلف کارنامه او صحبت کرده از جمله دعوایش با طراح لباس فیلم «سکوت بره‌ها» که هاپکینز اصلا لباس نارنجی زندان را به تن نمی‌کرده واصرار داشته که هانیبال باید یک لباس سفید داشته باشد که کاملا اندازه‌اش باشد!

در جای دیگری از این گفتگو هاپکینز به شدت به مدارس بازیگری انتقاد کرده و گفته:«پولتان را دور نریزید. این‌ها بازیگران شکست‌خورده‌ای هستند که می‌خواهند خودشان را مرشدان بازیگری جا بزنند. این یکی از دلایلی است که من از تئاتر ملی بیرون آمدم، ما کارگردان به خصوصی داشتیم که خیلی بهانه‌گیر بود و یکی از دلایلی بود که من دائم عصبانی می‌شدم. در یکی از این روزهای عصبانیت به او هشدار دادم که: «اگر یکبار دیگر با من اینگونه حرف بزنی، با مشت به صورتت می زنم.»

یک بازیگر خیلی شناخته شده اینجا در لس‌آنجلس کلاس بازیگری دارد و او ستاره این کلاس است! تمام شاگردانش را دور خودش پخش می‌کند که پول کلاس را داده‌اند و بعد خودش ستاره کلاس است! او روی صحنه با این بازیگران است و حرف آنها را هروقت خواست قطع می‌کند و حتی با آنها بی‌ادبانه رفتار می‌کند. نه! شما نباید اینگونه رفتار کنید!»