لالا کنت از فصل ۱۱ سریال «قوانین وندرمپ» گفت!

 

نمانامه: لالا کنت، یکی از بازیگران سریال واقعیت نمای «قوانین وندرمپ»، در جشنواره براووکان پیرامون فصل ۱۱ این سریال صحبت کرد و گفت که این فصل “باورنکردنی اما کمی متفاوت” خواهد بود. او همچنین به پیچیدگی های روابط دوستانه در گروه اشاره کرد و گفت: «آنها به عنوان یک گروه باید با روابطی عمیق و دلسوزانه به مسائلی که قرار است در این فصل بیان بشود معنا بدهند»

کنت همچنین گفت: هشت ماه از رسوایی تام سندووال گذشته است و او می خواهد به سندووال اجازه دهد که زندگی خودش را ادامه بدهد. و فکر میکند او باید فرصتی برای حرکت به جلو داشته باشد.

سندووال در سال ۲۰۲۳ به دلیل خیانت به همسرش، کاتلین، مورد انتقاد قرار گرفت. او همچنین به دلیل توهین به یک کارمند سابق، اخراج شد. سندووال پس از رسوایی عذرخواهی کرد، اما هنوز هم با واکنش طرفداران روبرو است.

براوو کان یک جشنواره سالانه است که توسط شبکه تلویزیونی براوو برگزار می‌شود. این جشنواره به طرفداران برنامه‌های تلویزیونی این شبکه فرصت می‌دهد تا با ستارگان و سازندگان این برنامه‌ها ملاقات کنند، از غرفه‌های فروش و نمایشگاه‌های مختلف بازدید کنند و در رویدادهای ویژه شرکت داشته باشند. براوو کان در سال ۲۰۱۸ برای اولین بار برگزار شد و از آن زمان به یکی از محبوب‌ترین رویدادهای تلویزیونی در ایالات متحده تبدیل شده است.

منبع: ورایتی 

ترجمه / مصطفی علی محمدی