• افزونه جلالی را نصب کنید.
  • ساعت :

    میل آدمکشی آرنولد شوارتزنگر در «ترمیناتور ۲»

    نمانامه: آرنولد شوارتزنگر در دورهمی موزه آکادمی آثار سینمایی از علاقه خود برای آدمکشی در فیلم «ترمیناتور ۲» سخن گفت. کُرکُری دوستانه میان آرنولد شوارتزنگر و سیلوستر استالونه برای دهه‌ها در هالیوود ادامه داشت و بعضاً به فیلم‌های یکدیگر نیز متلک می‌پراندند. این دو در نهایت با یکدیگر همکاری کردند، اما وقتی هواداران ژانر اکشن نام این دو نفر را در کنار یکدیگر می‌شنوند، اول به یاد کُرکُری آن‌ها می‌افتند.

    شوارتزنگر در دورهمی موزه آکادمی آثار سینمایی گفت که درباره اینکه «ترمیناتور ۲» چگونه باید باشد نظر متفاوتی با جیمز کامرون کارگردان اثر داشته است.

    آرنولد عنوان کرد: «دلیل اصلی اینکه این فیلم به چنین اثر بزرگی تبدیل شد، جیمز کامرون بود. جیمز کامرون یک نویسنده نابغه است. او یک ایده خارق‌العاده را برای این فیلم داشت که من در ابتدا به موفقیت آن مشکوک بودم. او به من گفت که می‌خواهد کاراکتر من را یک «ترمیناتور خوب» بکند… من پرسیدم یعنی چی یک ترمیناتور خوب؟ من ۶۸ نفر را در فیلم اول کشتم. پس باید در فیلم دوم ۱۵۰ نفر را بکشم. ما باید بالا بریم. سر مردم رو ببریم، با موشک بزنیمشون و با ماشین از روشون رد شیم. من باید پرچمم از استالونه بالاتر باشه. من گفتم که من باید از همه بیشتر در پرده سینما، آدم بکشم… »

    کامرون به من گفت: «تو‌ خیلی آدم مریضی هستی. من بهت قول میدم که تو حتی یک نفر را هم در «ترمیناتور ۲» نخواهی کشت.»

    من در جواب گفتم: «این احمقانه ترین ایده ممکن است. چه جوری قراره که این بدون کشتن کسی «ترمیناتور ۲» باشه؟ حداقل برای دست گرمی هم که شده یه چند نفر رو همینجوری بکشم.»

    ارسال دیدگاه

    در انتظار بررسی : 0

    ارسال دیدگاه

    ×

    از ارسال دیدگاه مطمئن هستید؟

    قوانین ارسال دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.