هتل های ارزان مشهد

پایگاه خبری نمانامه: مشهد یکی از کلان‌شهرهای توریستی – مذهبی ایران است که سالانه از هزاران زائر و گردشگر پذیرایی می‌کند. موضوع اقامت و رزرو هتل مشهد یکی از موضوعات مهمی است که قبل از شروع سفر به مشهد باید برای آن برنامه‌ریزی کرد. در شهر مشهد از لوکس‌ترین هتل‌های پنج ستاره گرفته تا مهمانسراهای تک ستاره آماده پذیرایی از مهمانان این شهر هستند. اما در این مطلب صرفا به معرفی هتل‌های ارزان مشهد می‌پردازیم تا بتوانید با اقامت در هتل های مشهد قیمت مناسب، دیگر هزینه‌های سفرتان را به تفریح و گردش بیشتر اختصاص دهید. لطفا با ما همراه باشید.

 

مزیت اقامت در هتل‌های ارزان مشهد چیست؟

موضوع محل اقامت برای برخی از گردشگران و مسافران از اهمیت بالایی برخوردار است. این درحالی است که برای برخی دیگر از مسافران، بازدید از مکان‌های دیدنی شهر مقصد بر مکان‌های اقامتی ارجحیت دارد. اگر برای کسی موضوع هتل مهم‌تر از همه موارد سفر باشد و بخواهد حتما در مکان ایده‌آلی به‌سر ببرد، در مشهد بهترین‌ هتل‌های کشور قرار دارند که قابل مقایسه با بهترین هتل‌های آسیا هستند. بنابراین این افراد می‌توانند اقامت راحت، لوکس و کاملا‌ ایده‌آلی را در این شهر تجربه کنند.

برای آن دسته از مسافرانی که مکان اقامت‌شان در مشهد فقط جنبه اقامتی دارد و نمی‌خواهند از امکانات برتر هتل‌ها بهره‌مند شوند، هتل‌های به‌صرفه مشهد می‌تواند گزینه مناسبی برای ایشان باشد. البته افرادی هم هستند که در همه سفرهای خود به مشهد در اقامتگاه‌های بومگردی ییلاق‌های اطراف این شهر شب‌های خود را به روز می‌رسانند. به‌هرحال موضوع انتخاب اقامتگاه برای هرکسی متفاوت است. شما هم می‌توانید بسته به شرایط سفر و بودجه سفرتان، گزینه مناسب خود را انتخاب کنید.

اگر شما بخواهید در یک هتل ارزان اقامت داشته باشید، همان‌طورکه اشاره کردیم می‌توانید سهم بیشتر بودجه خود را به گردش و تفریح اختصاص دهید. همین‌طور با اقامت در هتل‌های ارزان می‌توانید مدت‌زمان سفر و اقامت خود را افزایش دهید. مثلا به‌جای دو روز ماندن در شهر مشهد، می‌توانید یک هفته در آن‌جا مانده و از جاذبه‌های بیشتری در شهر مشهد و اطراف آن بهره ببرید. شما می‌توانید با استفاده از گزینه رزرو هتل مشهد  (https://www.alibaba.ir/hotel/ir-mashhad) علی‌بابا، هرکدام از هتل‌های این شهر را قبل از آغاز سفر خود رزرو کنید. این ویژگی یکی از امتیازات بزرگ هتل های مشهد محسوب می‌شود که مانند سایر هتل‌های کشور روی وبسایت‌های معتبر کشور قرار گرفته است.

هتل‌های ارزان مشهد کدامند؟

لیست هتل‌های ارزان پایتخت معنوی به همراه هزینه اقامت هریک از آن‌ها به‌قرار زیر است:

  • هتل آپارتمان جمالی مشهد؛ واقع‌در خیابان امام رضا هشت، هزینه اقامت هرشب در اتاق‌های یک تخته این هتل از ۸۰ هزارتومان شروع می‌شود.
  • هتل سه ستاره فرهنگ و هنر مشهد؛ واقع‌در خیابان رازی مشهد، هزینه اقامت هرشب در اتاق‌های دوتخته دابل این هتل از ۱۴۰ هزارتومان شروع می‌شود.
  • هتل آپارتمان عرشیا مشهد؛ واقع‌در خیابان امام رضا هشت، هزینه اقامت هرشب در اتاق‌های دو تخته دابل این هتل از ۱۰۰ هزارتومان شروع می‌شود.
  • هتل دو ستاره پاویون مشهد؛ واقع‌در خیابان امام رضا هشت، هزینه اقامت هرشب در سوئیت‌های سه تخته سینگل این هتل از ۱۲۰ هزارتومان شروع می‌شود.
  • هتل آپارتمان لبخند مشهد؛ واقع‌در خیابان امام رضا هشت، کوچه ربیعی، هزینه اقامت هرشب در اتاق‌های تک نفره این هتل از ۵۰ هزارتومان شروع می‌شود.
  • هتل آپارتمان داوود مشهد؛ واقع‌در خیابان امام رضا پنج، هزینه اقامت هرشب در اتاق‌های تک نفره این هتل از ۷۰ هزارتومان شروع می‌شود.
  • هتل آپارتمان طاها مشهد؛ واقع‌در خیابان امام رضا پنج، هزینه اقامت هرشب در اتاق‌های تک نفره این هتل از ۶۰ هزارتومان شروع می‌شود.
  • هتل آپارتمان دیانا مشهد؛ واقع‌در خیابان امام رضا ۱۶، هزینه اقامت هرشب در اتاق‌های تک نفره این هتل از ۶۰ هزارتومان شروع می‌شود.
  • هتل آپارتمان تخت جمشید مشهد؛ واقع‌در خیابان امام رضا پنج، هزینه اقامت هرشب در اتاق‌های تک نفره فولبرد این هتل از ۵۵ هزارتومان شروع می‌شود.
  • هتل آپارتمان آرمیا مشهد؛ واقع‌در خیابان امام رضا ۱۳، هزینه اقامت هرشب در اتاق‌های تک نفره فولبرد این هتل از ۵۰ هزارتومان شروع می‌شود.
  • هتل آپارتمان رضوان مشهد؛ واقع‌در میدان ۱۷ شهریور، هزینه اقامت هرشب در اتاق‌های تک نفره فولبرد این هتل از ۴۵ هزارتومان شروع می‌شود.

 

 

گزینه‌های نام‌برده برخی از هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های مشهد بودند که نزدیکی حرم مطهر رضوی واقع شده و از قیمت‌های بسیار مناسبی برخوردار هستند. البته همه این قیمت‌ها مربوط به زمان انتشار این مطلب است. ممکن است شما در زمان مراجعه برای رزرو هتل مشهد با قیمت‌های بالاتری روبرو شوید. اگر بخواهید در مکان‌های لوکس‌تر مشهد اقامت داشته باشید، هتل های مشهد (چهار و پنج ستاره) این شهر دردسترس شما قرار خواهند داشت.

مشهد جزو آن شهرهایی است که آنقدر اقامتگاه، هتل و مهمانسرا دارد که با رسیدن به آن معطل نخواهید ماند. بنابراین با خیال راحت به مشهد سفر کنید و مطمئن باشید مکان‌های اقامتی مناسبی پیدا خواهید کرد که برخی از آن‌ها در همین مطلب به شما معرفی شدند.