وودی الن، هشتاد و هفت ساله و پشیمان! 

نمانامه: آلن می‌گوید از اینکه نتوانسته است شاهکار بسازد، پشیمان است. «وودی آلن» در مصاحبه با مجله یونانی «کا» پیش از اکران «بخت خوش» (Coup de Chance) در جشنواره ونیز، می‌گوید که می‌توانسته است با توجه به امکانات و فرصت‌هایی که داشته است، فیلم‌های بهتری بسازد.

این کارگردان ۸۷ ساله می‌گوید: «من به هر چیزی که می‌خواستم رسیدم. پول داشتم، آزادی کامل داشتم، و می‌توانستم هر فیلمی که می‌خواستم را بسازم. اما من همیشه به خودم فشار نیاوردم تا بهترین کارم را انجام دهم. من می‌توانستم فیلم‌های بهتری بسازم، اما من همیشه راضی بودم با آنچه که داشتم.»

آلن فیلم‌های تحسین‌شده‌ای چون «آنی هال» (Annie Hall)، «منهتن» (Manhattan) و «هانا و خواهرانش» (Hannah and Her Sisters) را در کارنامه دارد، اما او می‌گوید که همیشه احساس می‌کرده است که می‌توانسته است بیشتر از اینها کار کند. او می‌گوید: «من همیشه می‌توانستم بیشتر به خودم فشار بیاورم.

من همیشه می‌توانستم فیلم‌های بهتری بسازم. اما من همیشه راضی بودم با آنچه که داشتم.» آلن در مصاحبه با روزنامه اسپانیایی «لاونگاردیا» گفته بود که پس از فیلمی که در پاریس می‌سازد بازنشسته خواهد شد، اما نمایندگانش گفتند که «او قصد بازنشستگی ندارد و برای فیلمبرداری فیلم جدیدش در پاریس که پنجمین فیلم اوست بسیار هیجان‌زده است.»

داستان «بخت خوش» برخورد دو جوان را روایت خواهد کرد که به خیانت زناشویی و جنایت منجر می‌شود. «بخت خوش» اولین فیلم فرانسوی-زبان آلن خواهد بود و در پاریس فیلمبرداری شده است. «لو دو لاژ»، «ملویل پوپو»، «والری لمرسیه»، «نیلس اشنایدر»، «السا زیلبرستین»، «باربارا گوئناگا»، «گرگوری گادبوا»، «آن لواره»، «سارا مارتینز»، «گیوم دو تونکدک»، و «آرنو ویار» از جمله بازیگران این فیلم خواهند بود.